Sömnlös

Jag har varit vaken sedan 3 inatt, bara legat och vridit och vändt mig för att jag inte kan hitta ro till att somna. Tänker en massa på det som väntar mig. Imorgon gifter sig min storasyster och jag ska hålla tal, känns roligt och spännande. Tänker på att jag var på arbetsintervju igår i en stad jag bara varit i 1 gång tidigare. Är det så att jag får jobbet så kommer vi att flytta till en helt ny stad. Känns så läskigt och spännande såklart.
Tankar tankar tankar, jag är en riktig tänkare.. Det är både positivt och negativt men jag tänker alltid igenom saker, (undantag för shopping).

Hur som helst, nu på morgonen så passade jag på att betala räkningar och lämna ett litet avtryck här. Det fick mig att komma ihåg att jag måste ladda min systemkamera(!). Om ett par timmar så börjar jag jobba, jag ska öppna idag på jobbet och tänkte om det är möjligt gå någonstans runt 4-tiden. Som sagt så är det min systers stora dag imorgon och jag ska hjälpa till inför det. Inatt så sover jag hos Helena med en av brudtärnorna. Det är första natten ifrån min prins på ett helt år. Men det ska nog gå bra. Gud vad det ska bli kul imorgon, jag är så nervös för deras skull. Så mycket som händer på en och samma dag. Men jag ska se till att min syster får bästa möjliga dagen. Längtar tills jag får se henne i hennes fina klänning och uppsättning i håret. Och att få se Alex stå där framme alldeles förväntansfull och glad av att få se sin käraste i brudklänning för allra första gången. Hehe.

Nej, det är mycket tankar som far runt i huvudet på mig en morgon som denna, 23 Augusti. Jag ber till gud att jag inte snubblar på mina höga klackar jag ska ha på mig på bröllopet bara. En annan är ju mest van vid flip flops så det här kan gå precis hur som helst. Blaaah. Nej nu blir det till att styra upp den här morgonen.

Systrarna Fridlund. Såååå lika.. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0