F r e d a g

Fredag är här, likaså den fantastiska solen. Jag har precis fixat i ordning mig och nu ska jag till chokladhuset och hämta ett par praliner till min systers kalas idag. Min fina syster som blev 30 år gammal i tisdag, jag kom ihåg när vi pratade om när jag var 20 år gammal och hon 30, hur livet skulle se ut.. Vi sa att vi skulle gå ut och dansa på en massa uteställen, hon skulle visa mig utelivet.. Hehe, idag har hon två fina tjejer och jag är halv pensionär.. Det trodde man aldrig ;) Men jag vill bara säga det att jag är så otroligt tacksam över mitt liv. Över att ha Albin i mitt liv, jag ångrar inte för en sekund att jag tog kontakt med den där blyga men så otroligt fina killen. Idag älskar jag honom så högt och en vacker dag ska vi också gifta oss och skaffa fina barn som är hälften av oss båda. Känns så häftigt att redan ha träffat sin själsfrände. <3
Nog om det, jag har börjat bli så jäkla blödig på senaste. Skulle kunna skriva hur mycket som helst men då börjar jag väll grina. Jag tog i alla fall kort på dagens sminkning. Jag har lockat håret dagen till ära. Känner mig så fin. :) Självklart är pyjamasen på.


Dagens Frank :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0