F r e e day

Hallå! Idag är det måndag och det innebär en ledig dag för mig. Eller ja, just nu håller jag på att fixa med bilderna jag tog på en mamma och hennes två söner. Det tar tid men det är riktigt kul det här. Och jag kan se en liten utveckling från bild till bild. Hur som helst, min helg har inneburit jobb, barnpassning, fotografering mm. Igår var jag på hard rock café och åt en massa gott med A:s föräldrar. Jag lyxade till det med en margarita och bbq-ribs som var fantastiskt gott! Idag vill jag bara stanna inne iklädd min nya pyjamas och fixa klart bilderna, titta på mysig film och njuta av nuet. Jag har inte riktigt kunnat pusta ut dem senaste dagarna. Så nu blir det en dag av bara det jag vill. :)

På tal om någonting annat så provade jag Loka:s nya mineralvatten. Det första jag reagerade på var den fina designen med matchande kork. Om vi börjar med Strawberry Ice Cream så tycker jag att den var väldigt mild och len i smaken och passar till dem flesta maträtter. Lemon Pie hade väldigt mycket smak i sig och det är verkligen vad det står citron paj fasst i dryckform. Jag kommer definitivt köpa båda i framtiden, kul idé tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0