Mascara tips


Förra veckan köpte jag den här mascaran som heter Wings från Loréal, dem senaste mascarorna jag har haft har haft en tendens att "fälla" ner under ögat. Det upplever jag inte alls med den här, antagligen inte för att det är fibrer i den här mascaran. Det som utmärker den här mascaran är att borsten är "upphöjd" på den yttre kanten för att speciellt vinkla ut dina fransar. Samtidigt som den förlänger och expanderar dina fransar. Den fokuserar på längden vilket jag tycker att den ger med bara några drag som ger en elegant look. Ska du ut på kvällen får du bara jobba lite till med den. Sitter där den ska under dagen. Bästa på länge!  5/5
Pris: 169:- på kicks

Kommentarer
Postat av: Hellen

Mycket fin blogg kära syster! Mycket fina bilder och roliga teman på allt du skriver. Denna blogg ligger numera under mina favoriter på datorn så nu har du i alla fall EN följare. :) Älskar dig! <3

Svar: Åh men tack! Haha yesss, en följare :D Älskar dig också. :)
Carolina Fridlund

2013-05-07 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0