T i s d a g

Godkväll! Idag vill jag börja med att gratulera min storasyster igen som fyller hela 30 år idag!! Idag har varit en ledig dag för mig där jag har ätit en god lunch med syster, mamma, min mormor och en av min systers vänner. När jag kom hem så sov jag ett litet tag. Har mått väldigt konstigt idag. Nu ska jag titta på ESC och fortsätta njuta av min lediga dag.
Den här fina bilden fick jag av min finaste systerdotter Elvira 5 år gammal. Bilden är på när jag och Albin gifter oss. =) Franken fick också vara med på ett hörn :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulligt!

2013-05-14 @ 22:38:03
Postat av: Ellan

Haha vad sött. UPPDATERA MER! :D

2013-05-15 @ 08:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0