Vackra blommor

Vart man än tittar just nu har någonting nytt hänt, nya färger, grönare gräs och en liten ny knopp har äntligen slagit ut och blivit till en vacker blomma. Jag älskar våren när den precis är på väg att slå över till sommar. Just nu känns det kanske inte som om sommaren är på väg men det är ju juni om bara ett par dagar och för mig är det sommar. Förra året ungefär vid den här tidpunkten var jag förväntansfull över att jag snart skulle ta studenten. Det känns som om det var så himla länge sen men det är ju bara ett år. Det är så mycket som hänt under det här året. Och det känns framförallt som om jag själv har vuxit så himla mycket, inte midjan då alltså utan som person. Jag längtar tills v.26 och jag har semester, den veckan ska familjen åka till Göteborg och jag ser så mycket fram emot det. Fram för allt så ser jag fram emot att spendera egentid med A. För då är vi mops fria ett par dagar. Hur mysigt det än är med vår kära lilla Frank så är det viktigt med tid för bara oss.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0