Posten Hallsberg here i come

Alltså livet... Vilka vändningar det tar fram och tillbaka, upp och ner. Just nu alldeles underbart men inte alltid. Idag fick jag ett minst sagt mycket förvånande samtal från Posten. Dom ringde och erbjöd mig jobb på deras nybyggda terminal i Hallsberg. Alltså när jag och Albin pratade om våra planer och att flytta till Hallsberg och hur mycket det skulle underlätta våra liv (ekonomiskt) så blev jag ledsen men väldigt glad för Albins skull såklart när han fick jobb men inte jag. Så idag när jag fick det här förvånande men ack så glädjefulla samtalet så blev jag så himla glad. Jag har trivts så himla bra här på Hemtex i Marieberg, så himla gulliga kollegor och en super fin butik. Men det här jobbet öppnar så himla många dörrar för mig, vill jag i framtiden ha ett större ansvar så kan jag få det. För mig är det väldigt viktigt att utvecklas och det känns så himla bra med det här jobbet för jag kommer alltid ha möjlighet att klättra uppåt på stegen beroende på mig själv. Alltså det här året har det hänt så fruktansvärt mycket, jag hinner inte riktigt med. 28 oktober börjar jag.. Nervöst!

Det bästa av allt är att jag har mannen i mitt liv brevid mig på min resa genom livet. Gud vad mycket man kan älska en annan människa. Finns ingen som jag skrattar eller mår så bra med som dig Albin. <3
Förra året på väg till min studentskiva på Rose. Mycket har hänt på den här tiden. Och vad jag har vuxit som människa, är så stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0