Fredag

God morgon! Har precis ätit frukost på min sista semesterdag. Ikväll så lutar det åt middag och bio på Heron City! Det var jätte länge sen vi gick på bio och senast var det Croodarna vi såg, som förövrigt var jättebra. Jag vill jättegärna se Grown ups 2. Vi får se vad det blir. Jag är ute på landet fortfarande men ska åka hem om ett par timmar. Igår var förresten jag och mamma i skogen och hittade ett par kantareller. Dem allra första och gud vad vi har letat. 3:e gången gillt men det var inte mycket men nu börjar det i varje fall komma upp lite. Nu ska jag hjälpa mamma att städa här hemma sen så ska jag fortsätta på min vedkorg. Tror det kommer bli en trevlig fredag :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0