5 år av kärlek

Hej & hå! En månad har gått sedan jag senast lämnade något avtryck här. Måndag den 3 februari är det idag och jag är ledig från jobbet vilken känns dunder skönt. Jag och franken har varit på en längre promenad, ätit frukost och tänkte ha en liten pyssel dag. Lite städ, ro om sig själv med att måla något fint nagellack och smörja in sig men någon godig kräm. :) Sånt som jag annars inte lägger så mycket tid på.

Min helg har varit väldigt bra måste jag säga, i fredags kom jag hem tidig morgon vid halv 7 tiden efter att ha jobbat övertid på jobbet. Vaknade upp med frukost på sängen ett fint kort och en otroligt fin bukett som min prins hade köpt till mig. Det är ju faktiskt så att jag och Albin har varit ett i 5 år nu. Och jag säger som jag sagt från allra första början, allt känns så himla rätt. Det är så naturligt att det är vi på något sätt. Det är mannen i mitt liv. Vi åt en jättegod middag på jensens och avslutade hela dagen med att beställa en resa till London! Wiie. Vi åker 3 april. Det känns så långt bort just nu men ändå inte, ska göra upp en lista över vad vi ska göra där så att man utnyttjar tiden på allra bästa sätt. Det var ett tag sedan vi åkte iväg och då var det till Grekland. Men jag har alltid velat åka till London så det här känns så himla roligt.

Den fina buketten jag fick av Albin

Förutom att fira 5 år så fick jag återse min fina mamma igen efter många veckors tid. Även min lilla mormor var på besök. Så en familje middag har vi också hunnit med. Pappa var snäll och hjälpte sätta upp mina fina tavlor från fotografiska också så nu är jag väldigt nöjd med vardagsrummet. Det känns komplett. Igår (söndags) hade vi en riktig slapp dag, vi sov till ett, tog en långpromenad på en timme och låg hemma i soffan hela dagen framför Harry Potter. Beställde hämt-mat och hade det väldigt lugnt och skönt. Nu ska jag ta tag i hemmet. Kram
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

vad fina!

2014-02-03 @ 12:58:28
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0