Du är allt

God dag. Är det möjligt att fortfarande vara så tok kär i sin prins efter 5 år? Jag tycks bara bli mer och mer tok kär i Albin för varje dag som går, hihi. Underbart! :) Imorgon är det ju alla hjärtans dag också så då får vi alla passa på att vara lite extra kärleksfulla mot alla dom vi håller kära. 

Jag ska arbeta sista arbetsnatten innan jag går på helg, ett långt pass 16.45-03.45.. Ska bli skönt med lite helg sen och kvalitetstid med mina 2 bumlingar. Nu har vi lämnat in semesteransökan så vi håller tummarna på att det blir som vi vill och att vi kan se fram emot en skön sommar som inte bara inkluderar jobb. Jag ser så himla mycket fram vår resa till London, det ska bli så roligt att få flyga igen och få se något nytt. Inte långt kvar alls nu. 
Bjuder på 2 bilder från vårt fiina hem som jag är så nöjd med. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0