1 Juni

Det är helt galet att det redan är första juni men det märks på vädret för idag har det varit lysande sol hela dagen lång. Vi är precis hemkomna från mopsträff i Mellringe/Örebro. Alltid lika trevligt med alla glada mopsar men idag var det väldigt varmt för dom, som tur var fanns det en å man kunde doppa dom i. Albin jobbar kväll idag så jag o Franken har lite egen tid. I fredags så var vi och träffade lite vänner här i Hallsberg. Så trevligt med så goa människor runt sig. Jag räknade ut att det var 5 veckor kvar till semester och det känns ju överkomligt. Nästa vecka har jag bara 2 arbetspass då jag tagit semester och vi ska till Stockholm och gå på Filip och Fredrik. Ska bli jättekul. Sen ska vi självklart passa på o träffa familjen, sen fyller även min lilla tös Elvira 7 år. :) Så stor tjej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0