I'm the man, yes i am

Till att börja med vill jag bara säga att jag är så otroligt lycklig. Jag fick besked om att jag fått godkänt dem semesterveckor jag ville ha så nu är det bara att planera precis vad vi vill under dem 5 veckorna vi ska ha ledigt. Är väldigt nöjd med mitt jobb och väldigt tacksam över att jag har träffat ett par personer i samband med mitt jobb som jag alltid vill ha kontakt med. Underbara människor som får mig att må bra! Jag vill också passa på att hylla Aloe Blacc som gjort världens bästa låt som heter The man. Finns ingen låt som jag blir lika dans tokig av som när jag lyssnar på den. Så så grym!! Och sist men inte minst min Albin.. det finns ingen människa som gör mig mer lycklig än du. Du vet hur tok kär jag är i dig. Kan inte säga det för många gånger, älskar dig mest. Och vår lilla kille Frank, lilla lyckopillret som alltid finns där. Vill mest bara säga att jag är så lycklig. Jag älskar hela min familj och alla som förgyller mina dagar. <3 Älskade liv..
Alltså hur snygg är min man?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0