Uppdatering från sjukstugan

Uppdatering från sjukstugan, halsen värker och kliar. Ögonen är trötta, kliande och hostan låter som en hönfarm. Har varit och bättrat på mitt medicin skåp, så nu har jag hostmedicin och bafucin igen. Egentligen så känns det som om den här skiten bara blivit värre och värre. Jag vill bli frisk nu, för på fredag så kommer min kära syster med hennes barn och hälsar på under hela helgen. Så länge sedan man fick riktig kvalitetstid med den där kråkan. Så jag vill vara mitt bästa jag under helgen. Så nu hoppas vi på att jag känner mig mer som en solstråle imorgon än en hängpung som jag gör just nu. Ursäkta ordvalet men det är verkligen så jag känner mig. Nu hoppas vi på att sex and the city kan göra mig bättre. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0