Till salu/ hårprodukter

En gång i tiden var jag väldigt spontan när det gällde att köpa hårprodukter. Detta resulterade i att jag provade produkterna någon enstaka gång och sedan har dom bara stått. Så därför så säljer jag dom nu vidare till någon som kan använda dem bättre.

Från vänster: Kerastase Elixir Ultime - en hårolja som ger skydd och vårdar ditt hår. Ord pris: 359:- Mitt pris: 150:- Loreal Mythic Oil - tillför håret med glans, näring och kontroll. Ord pris: 229:- Mitt pris: 60:-
Från vänster: Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist. En värmespray för höga temperaturer upp till 250 grader. Ord pris:79:- Mitt pris: 50:- LEE STAFFORD / BLING WAKE UP CALL - En spray du tar i lite trött hår, har en god doft. Ord pris: 98:- Mitt pris 50:- disp Core Style Cream - mjukgör, för en vacker och frisk struktur. Ord pris:178:- Mitt pris:80:- (Helt oanvänd)
Från vänster: Björn Axén root lifting spray. För dig som vill ha extra långvarig volym från botten. Ord pris: 105:- Mitt pris:50:- Björn Axén salt water haze - En stylingprodukt med saltvatteneffekt. Ord pris:125:- Mitt pris:60:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0