Första inlägget

Godmorgon bloggen! Igår så satt jag och budade på en blogg design som jag så gärna ville ha, den skulle avslutas klockan 22.00 och 5 över så var jag sten säker på att jag hade vunnit men nu imorse så ser jag att det är flera andra som la högre bud. Ååh vilken besvikelse och allt tack vare stenålders internetet som vi har här hemma. Satt säkert och uppdaterade 1 gång i minuten från klockan nio. Haha hur som helst!

Jag har bytt blogg från wordpress till blogg.se för enkelhetens skull. Sen var det ju tänkt att jag skulle ha bloggdesignen här men det blev som det blev. Det kommer fler tåg eller hur var det? Igår så satt jag och tänkte på hur mycket jag saknar min Canon kamera som jag sålde för ett par år sedan men den sålde jag ju spontant 1 månad för att jag ville shoppa lite kläder. Hjärndödligheten alltså. Men det var ju verkligen ett stort intresse som jag hade då och det skulle vara riktigt kul att börja fotografera igen. Men jag köpte ju en ny Nikon kamera för det. Men det är ju babykvalitet på den om man gämför med Canon kameran. Gud vad roligt det här måste vara att läsa om. Nog om det.

Så, idag är det fredag den 19 April och solen smyger sig på igenom fönstret och bländar en så man blir blind genom gångerna. Franken banken och jag har lite planer på att åka ut till mina föräldrar idag. Jag jobbar ju hela helgen annars och det är så skönt att komma ut på Torö. Även fasst jag inte saknar att bo där. Kommunikationerna där är ju som Arlanda till månen typ. Men vackrare ställe får man ju leta efter! Det här var första inlägget alltså. Härligt.




Kommentarer
Postat av: C

Finis!!!<3

2013-04-26 @ 18:26:54
URL: http://Straws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0