Måndag

Satt precis och skrev ett par rader men sen raderade jag allt. För det slog mig, vad ska jag skriva om och vad ska jag inte skriva om. Vart går gränsen för privat och öppet. Nu var det här bara ett par tankar om framtiden och lite funderingar men ändå. Det kan vara bra att tänka på.
Jag har i varje fall haft en riktigt bra dag på jobbet och det känns skönt att första dagen av veckan är avklarad. Vi har fått ett nytt kassa system så det har varit mycket nytt, men det känns kul för det förra systemet satt så långt inne så att man skötte det på automatik. Skönt med lite nytt! Idag arbetade jag i Haninge som omväxling, det är lite skillnad på att jobba i ett centrum och i en butik precis längs gatan. På rasten passade jag i alla fall på att titta lite i affärer och jag köpte en ny kofta, klänning och ett par tights. Det var SÅ längesen jag köpte några kläder till mig själv. Det har varit väldigt mycket kosmetik på den senaste tiden men jag har ju allt jag behöver så det får vara nog på den fronten. Nej nu är jag så himla trött och imorgon ska jag iväg tidigt till jobbet så det får bli sovdags. 

Nya fina koftan

 

Kommentarer
Postat av: C

Åååh fiiin!!:)

2013-04-26 @ 18:25:18
URL: http://Straws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0