Söndag

Äntligen har man kommit hem ifrån dagens arbetspass, idag jobbade jag i Länna. Det var en väldigt ljus och fräsh butik som jag tyckte väldigt mycket om. Trevliga kunder också. :) Albin kom och hämtade mig vid jobbet, lyx! Sen åkte vi till media markt där jag tittade på en systemkamera som jag kommer att köpa i veckan. När jag fyllde femton så fick jag en canon eos 400D av mina föräldrar och jag sålde den något år efter, dummaste jag gjort. Nu tittar jag på en senare modell som jag tror kommer bli super. Ska bli så kul att ta upp fotograferingen igen. Sen är det ju inte helt fel att ha en fotograf till farfar heller. :) Helgen har varit skön, vi var barnvakt åt Elvira som jag invigde balkong frukost med, var på 20-års kalas, jobb, promenader, solsken och mys. Lägger in lite bilder och låter bilderna tala för sig.
 

Kommentarer
Postat av: C

Jag önskar mig en Canon Eos 600D i födelsedagspresent :) just saying ..;))

2013-04-28 @ 21:56:04
URL: http://Http://straws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0