Tankar

Igår fick jag ett samtal som kommer påverka min framtid rätt mycket. Det känns spännande och lite läskigt. Det är fortfarande några detaljer som behöver fixas innan allt är klart. Men framtiden ser väldigt ljus ut för vår lilla familj. Nästa vecka kan jag berätta vad det är.
Imorgon börjar jag jobba igen efter underbara 2,5 veckas semester. Underbart är kort. Ska bli roligt att börja jobba igen och skönt att vi börjar gå mot hösten så att det inte är så jäkla varmt i butiken. Det är otroligt smärtsamt att stå och jobba i en het butik när du ser folk gå lättklädda och har semester på stan. Men som sagt, vi går mot kallare tider och det tycker jag ska bli jätte mysigt. Jag gillar att tända ljus och ha mysiga hemma kvällar. När det är sommar är det så varmt ute och jag blir lätt irriterad så den här sommaren har jag försökt leva nära vattnet så mycket som möjligt. Så att kunna gå ner och ta ett dopp och bada är det jag kommer sakna mest. Det var allt för den här gången.
Jag fick ett jätte fint blombud av mina föräldrar på min 20-års dag. Blommorna är fortfarande jättefina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0