4 December

Godmorgon! Har precis ätit lite utav en kunga-frukost som innehöll mannagrynsgröt och julknäck med julskinka och senap. Fy fasiken vad gott. Igår blev det ju inte många knop gjorda på jobbet eftersom att jag bara hade en och en halvtimmes arbetstid. Så himla skönt att få sluta tidigt och gå och träna med prinsen. Körde rygg och invigde mina nya träningsbyxor, alltså när jag tränar i vanliga fall så får jag gå och dra upp brallorna 1 gång per halv minut och nu behövde jag inte dra upp dem en enda gång. Tack vare att dom ska sitta rätt så tajt och att dom har en högre midja. Jag provade även mina nya träningshandskar som gav ett skönt stöd. Känns som man får ett mycket bättre grepp nu. Kul!

Idag jobbar jag sent och börjar vid 4-tiden och slutar kvart i 3 inatt. Skönt att det bara är 2 arbetsdagar kvar innan helg. Den här helgen ska vi inte boka in oss på något utan bara slappa och ta dagen som den kommer. Och nästa vecka jobbar jag äntligen samma tider som Albin igen. Nu ska jag se lite paradise hotel och sedan städa lite grann innan det är dags för jobb. Min kamerasladd är förresten spårlöst försvunnen och jag som har en del bilder att visa! Men köper troligtvis en ny i helgen om den inte dyker upp innan. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0