Fredag

Godkväll! Fredag kväll och jag ligger i soffan och tittar på jul med Ernst i bakgrunden. Franken leker med vår "golvgran", äta jul kulor är det bästa som finns. Och älsklingen är på jobbet och jobbar till elva-tiden. Det har varit en rätt så tuff vecka faktiskt, mycket på jobbet sådär innan jul, men än är ju inte veckan slut och jag kommer att jobba lör-söndag också. Klart man ställer upp för laget och på söndag så kommer jag faktiskt jobba tillsammans med Albin för första gången någonsin. Vi jobbar ju på två helt olika avdelningar så vi ses inte alls på jobbet under dagarna. Hur som helst, helgen kommer bestå utav jobb och där i mellan ska vi äta middag med två kollegor till mig, laga mat och baka inför julafton och bara slappa framför lite Sons Of Anarchy i soffan. Vi spenderar tok för lite tid i den här fantastiska soffan. Jag passade på att skriva alla julkort nu också så nu är det klart.

Jag har jobbat kväll/natt den här veckan så jag gick och la mig vid 5-tiden imorse och vakande vid 11 av att Albin skulle iväg till gymmet. När jag hörde att han stängde ytterdörren vaknade jag till o bad han vänta så att jag också kunde följa med. Så ett riktigt bra rygg och biceps pass har det blivit idag. Har inte blivit mycket gym för mig den här veckan men jag kände ändå att jag var rätt stark. Det blir allt roligare att träna på gym, ju mer jag lär mig desto bättre. Nej hörrni, nu ska jag koka jul-kola och ro om lite här hemma. Kram på er och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0