Cliniderm by ACO

Tips! Jag har testat 2 av Cliniderms nya rengöringsprodukter dem senaste veckorna och inte nog med att dem har ett riktigt bra pris på 99:-/styck. Så är jag riktigt nöjd. Först så använder jag rengöringsmoussen som heter -Renewing cleansing foam i ansiktet för att få bort all make up. Moussen är jätte skön och smälter i händerna och lämnar huden fräsch. Den innehåller AHA- syror som verkar lätt exfolierande. Den ska även bevara hudens fuktbalans, samt lämna huden ren och klar med en ny lyster. Efter det så använder jag pads och pumpar ut två tryck med ansiktsvattnet som heter Balancing skin tonic som tar bort resterande make up så att huden blir helt ren och fri från smink. Ett ansiktsvatten förbereder även huden för ansiktskräm. Jag tycker att huden känns väldigt mjuk och precis som dem lovar så ger produkterna även ansiktet lyster. Huden känns ren och är redo för ansiktskräm. Finns på Apoteket just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0