Sommardag

Alltså vilka underbara dagar jag har haft. Igår var vi väldigt trötta från dagen innan då vi gick ut på kvällen. Jätte kul att träffa folk som man inte träffat på länge. Men i alla fall, morgonen var seg tills vi gick en promenad och begav oss ner till hamnen för att äta lunch på rökeriet. Det blev varmrökt lax, rödlöks potatis och romsås. Helt fantastiskt gott. Sen följde vi med till torö för att tillbringa dagen och natten där. Imorse när jag vaknade så gick jag på morgon promenad med Frank på tomten barfota och Frank sprang lös och man märkte hur skönt han tyckte att det var. Det finns inget ställe som är så skönt att vara på som Torö på sommaren. Allt luktar så gott, det gröna gräset växer, fjärilarna, humlorna och blommorna är utslagna. Jag älskar sommaren. Vi åt en god kyckling sallad, åt god glass, solade, sprutade på varandra med vattenslangen och bäst av allt. Vi gick ner till vattnet där Frank tog sina absolut första simtag. SÅ gullig! Han var rädd för vattnet i början men allt eftersom blev han mer och mer nyfiken. Vi tog med oss en tennis boll också så att han skulle koppla att det var något kul att bada. Han var så modig. Så stolt över vår lilla prins. Och jag badade för första gången i år!! Jag doppade mig i februari vid havsbad när vi badade bastu men det gills inte riktigt. Nu har hela jag varit i och det var riktigt svalkande men oj så skönt! Nu blir det sovdags
 

Fortsättning av bilder kommer imorgon, internet är jätte segt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0