Torsdag 20 Juni

Äter frukost och förbereder mig för näst sista arbetspasset innan en veckas semester! Det ska bli så SKÖNT!! Nästa vecka åker jag till Göteborg, det blir tredje året i rad. Jag gillar gbg jätte mycket och det ska bli skönt med kvalitetstid med min prins. Strosa runt på gatorna och gå in på diverse affärer och bara känna att man är ledig. Liseberg och ullared blir det också :) Längtar :) Det enda jag känner är jobbigt är att vi ska sova utan vår lilla kille Frank i 3 nätter. Första gången vi sover utan honom. Känns tufft att lämna ifrån sig honom men jag vet att han också kommer ha det bra med A:s föräldrar. Inte lätt när man har världens finaste lill kille. Tänk vad mycket man kan älska en sån liten varelse. Idag fyller förresten Franken 10 månader!! När han fyller 1 år ska vi ha kalas :)
Frank förra helgen på Åsvik

En liten kille på hans första promenad, absolut första bilden vi tog på honom, lekstund, efter att ha varit på valpkurs (jobbigt), hans första hurtta sele och nu kan vi även bocka av hans första simtur. Hans bästa egenskap är att han är så snäll och han är väldigt mån om sin familj men ibland känner han att han vill vara bråkig och då är han det, så han passar väldigt bra i den här familjen. ;)

 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellan

Åh han är ju bara så söt!!! <33

2013-06-21 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0