19 Maj

Som rubriken lyder, 19 maj.. Är inte det helt sjukt? Det är snart juni men det kändes som om det var januari
för någon månad sen. Det går så fort. I fredags så var det kalas, igår (lördag) jobbade jag, kollade på en väldigt bra hockeymatch :) och sen så åt vi middag hos A:s föräldrar och kollade på ESC. Tycker verkligen att rätt bidrag vann. Den går just nu på repeat på Spotify. Ikväll så håller vi tummarna för att Sverige tar hem VM-guldet. Ska bli jätte spännande. Här kommer en bildbomb med bilder jag tog i fredags.
Fina syster
Lissan

Älskade syskon och en lurvig mormor
Pappsen, fotogenisk som få
Grillmästarn Alex
Så gott med grillat
 
Mitt hjärta och lilla lissan
Farfar och farmor
Maria och fina Matilda
Tro det eller ej men det här är en cheesecake i kruka, väldigt fyndigt
Mamma <3
Systerdotter Elvira
Frågade om jag fick ta en bild och då såg det ut såhär
"Men le lite då" då fick jag det här =)
Lissan strikes a pose
Tänk att den här lilla gull korven ska sova hos oss på fredag <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0