Det här med åldern

Jag är ju nitton år gammal, om ett par månader tjugo.. Tro det eller ej. Och mina intressen och hobbys är ju inte som dem flesta i den åldern. Till att börja med så går jag aldrig ut på krogen, det kan absolut vara jätte trevligt att gå ut och dricka ett par glas med vänner. Men det slår ju aldrig en riktigt bra hemmakväll. Jag och A tittar ofta på film på kvällarna, (det är ett stort intresse) men det slutar alltid med att vi sitter och håller på med mobiltelefonerna där man sitter och kollar facebook, instagram mm. Därför har jag kommit på att om jag ska vara så himla klåfingrig och inte bara kunna titta på tv så kan jag i alla fall virka. Så jag har börjat virka om kvällarna, i ena soffan sitter A och håller på med telefonen och sneglar på tv:n och i den andra sitter Agda 83 år gammal och virkar. Det är ju för härligt. Jag må vara lillgammal men det blir ju fint också. Vilka färger det finns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0