1 år med dig

En dag försent men ändå, ett helt år tillsammans med vår lilla mops har det hunnit bli, igår (10-10-13) på dagen så tog vi morgon tåget mot Lund för att hämta dig. Blev helt tok förälskad så fort jag såg dig, den största bebisen i kullen med världens härligaste temperament. När vi satt där på tåget på väg med dig trodde jag inte riktigt att det var sant. Du låg på rygg sovandes i sätet brevid mig och såg ut att trivas väldigt bra. Jag trodde inte riktigt att det var sant. Hihi. Jag har velat ha en mops sen jag för första gången fick höras tala om rasen. Att skaffa Frank är ett utav dem bästa valen jag har gjort, det har tillfört så himla mycket glädje och underbara ting. Ser fram emot massor utav fler år tillsammans med dig. Du är en utav dom viktigaste för mig lilla mops. Jag älskar dig. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0