10 September

Igår hade jag en riktigt skön dag ute på Torö tillsammans med Albin och Franken. Vi började med att äta en riktigt god frukost och sen stor städade vi huset. Svampögonen plockades på och vi begav oss ut i skogen. Upp och ner för bergen och hålla i sig i kvistar för att inte ramla ner. Blev som ett riktigt träningspass samtidigt som man hade en aning om att ett djur kunde dyka upp när som. Hur som helst så blev det noll svampar. Men när vi hade hoppat och klättrat upp för alla berg och befann oss högst upp på den högsta toppen var allt värt det. Vi hade havet framför oss och ingen annan i sikte. Det blev lite som ronja rövardotter när vi stod där uppe och skrek ut allt vi ville. Härlig känsla. Eftersom att det var så varmt så utmanade vi oss själva trots det kyliga vattnet att ta ett sista dopp och bara hoppa i. Så i sprang vi med kläderna på. Vilken frihetskänsla! Det var kallt men så otroligt skönt ändå.

På eftermiddagen hann verkligheten ikapp oss och det är rätt mycket som händer uppe i huvudet just nu. Man vill dra ett streck över vissa saker och jag önskar att den tiden är snart. Just nu vill jag bara flytta iväg med min lilla familj. Men först är det ett par saker som behöver ordnas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0