Söndag 15 September

Hallå! Vilken skön söndag det har varit idag, jag började min morgon med en god frukost och sedan satte jag mig utomhus och fortsatte mitt arbete på en gammal ved korg som jag fått av min farfar. Den var tik färgad innan men nu håller den på att bli vit. Jag hade tänkt lägga plädar och prydnadskuddar i den. I mitt nästa hem vill jag ha en blandning av gammalt och nytt. Det kliar i inrednings-fingrarna just nu men den här gången vill jag köpa saker succesivt så att det verkligen passar in i vårt nästa hem.

En lång promenad i höst vädret blev det idag också och idag har det regnet lite grann, hoppas på att det blir svamp-plock imorgon! Juste, jag hade ju nästan inga arbetstider den kommande veckan så jag passade på att ta ut min sista semestervecka. Känns jätte skönt. Så den här veckan ska jag njuta av att vara ute på Torö, långa promenader, träna lite och umgås med min familj.

Ikväll så spelade vi bingolotto för typ tusende gången och av 20 lotter totalt nu så har vi inte vunnit ett jota! Men så är det. Imorgon så håller jag tummarna så in i bengen, hoppas på ett efterlängtat svar som vi väntat på ett tag. Nu ska vi fortsätta på vår Sons of anarchy serie och sedan blir det sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0