10 Mars

Ligger hemma i sängen och kurerar mig med ingefära halstabletter och glass. Jag har riktigt ont i halsen, svalget och bihålorna känns inge vidare. Sen är det ju den här jäkla hostan som sitter i som en finne i stjärten. Gick hem från jobbet efter 8 timmar för då kände jag att jag inte klarade mer, inte värt att må så dåligt för att man ska vara kvar. Men nu är jag äntligen hemma och jag är nöjd över mitt beslut. Blir hemma imorgon också så hoppas att man blir bättre, inge kul att vara sjuk men samtidigt lite mysigt. Imorgon blir det en hel dag med pyjamas och film tittande. Jag drömmer mig bort till semestern och till vår London resa som snart kommer äga rum. 4 veckor kvar, sen åker vi äntligen, bara jag och min prinskorv. Vi har pratat lite om en solsemester i sommar men jag tycker att det är så himla jobbigt att lämna bort min lilla Frank. Så vi får se, men det vore ju något.. Lite sol på mina bländade vita ben skulle ju inte skada. Nej, nu ska jag catcha upp sista avsnitten av farmen och snyta mig för trehundraelfte gången idag. Lyxigare än så blir det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0