There's no place i rather be

Sköna söndag.. Så var helgen snart till ända, mig gör det inget för det innebär allt färre dagar till London. :) Imorgon måndag kan man säga att nästa vecka åker vi, det ska bli så himlans skönt. I fredags efter jobbet var både jag och Albin riktigt trötta efter jobb veckan så det blev soffläge och hämtmat. Igår var vi hos ett par goda vänner och drack gott, tidigare på dagen så var vi ute på promenad med Frank och det som först var tänkt skulle vara en härlig sol promenad, slutade med att Albin tyckte vi skulle gå en ny väg som var över en ödslig åker och för att komma därifrån fick vi ta en väg genom ett dike som var två meter långt brett, så det slutade med att Albin råkade ramla i, mina nya nikes fastnade i leran så skon satt fast i leran och när vi äntligen lyckades ta oss upp, kom vi fram till en arbetsplats som det var taggstängsel runt, vi fick helt enkelt gå tillbaka samma väg som vi kom. Behöver jag säga att det blev dubbelt så mycket lera på oss som innan. Det var så härligt med allt folk som tittade på paret lermonster på vägen hem genom Hallsberg. Albin däremot verkade trivas bra, lite som Indiana Jones. Vi fick oss ett gott skratt i alla fall. Och lilla Frank klarade sig smärtfritt, förutom en dusch. Drygt 2 och en halv timmes promenad blev det i alla fall. Idag är det slappar dag rakt igenom, mina 2 hjärtan ligger här brevid och snosar. Vi smygstartar våffeldagen idag för nästa vecka jobbar vi olika skift. Nu ska jag kolla lite saker inför London. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0