Toppen helg

Vilken toppen helg vi har haft! I fredags så åkte vi in till Marieberg med Mickan och Fredrik och strosade runt lite innan det var dags att åka mot Örebro och äta på Jensens. Blev en 3-rätters och mycket skratt med trevligt sällskap. I lördags mötte vi upp Daniel och Veronica för en promenad, jag åt årets första glass utomhus och för att tillägga gick jag ut i bara kofta, såå skönt väder! Senare på kvällen gick vi och handlade mat tillsammans och lagade den ihop. Mycket gott och mycket trevligt! Idag så gick vi ut på promenad och gick till basketplanen där vi skjöt lite och Franken fick leka med sin boll. Nu har vi precis ätit en våffel-lunch och jag passar på o kollar lite på datorn medans mina 2 korvar sover. Jag är dålig på att komma till ro och somna, det är ju så kul att vara vaken. :) Meen hörrni, nu på torsdag går planet till London, är så himla förväntansfull! Jag jobbar bara 1 dag den här veckan på tisdag. :) Nu ska jag lyssna på lite musik och bara vara. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0