Home sweet home

Semesterveckan är inne på sin sista vers och vi sitter hemma i vår lägenhet, ääntligen! Vi har hunnit med att umgås med våra föräldrar, träffa en del vänner, ett museum besök, sol, god mat, sköna promenader och lite shopping. Det känns faktiskt kul att gå till jobbet imorgon och träffa alla fina kollegor. När jag var i nynäs så passade jag på ett besök på fredsgatan 12, dom har så otroligt mycket snyggt. Jag köpte med mig 4 nya prydnadskuddar från Chhatwall & Jonsson och oj vad snyggt det blev. Så nöjd! Nu ska vi fortsätta kolla på hockeyn och sen gå iväg och köpa lite pizza. Mys

Igloo-mops! :D
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Skitsnyggt med kuddarna!!!

2014-05-21 @ 14:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0