2 December

Hallå! Nu var det många veckor sedan jag var här och lämnade ett avtryck, jag har verkligen längtat efter att få skriva här. Det har inte berott på att jag inte vill utan för att vi inte har haft någon dator ikopplad. Men nu börjar vi äntligen komma i fas här hemma och datorn är ikopplad så nu finns inga bortförklaringar. :)

Mitt liv kan beskrivas som en liten lyckobubbla, först ett fantastiskt fint hem, en underbar liten mops, mannen i mitt liv, ett roligt jobb att gå till med lika bra arbetskamrater. I söndags var vi på Ikea 1 timme innan stängning men vi hann ändå med ett och annat. Vårt vardagsrum är så himla snyggt! Precis den stil jag vill ha. Nu är det bara en bokhylla som ska upp (den vi köpte i söndags), en spegel och lite tavlor.

Idag ska jag på ett möte på jobbet som varar drygt 1 och en halvtimme, sen har jag tagit ut arbetstidsbank resten av dagen, skönt! Så efter jobbet ska jag och Albin åka och gymma och hem och fixa i ordning lite. Jag och Albin jobbar om varandra nästan hela tiden förutom var 4:e vecka. Tråkigt för oss men super för Frank.

I helgen var Albins föräldrar här och även min lilla mamma. I lördags hann jag även med lite julklapps-shopping och även lite till mig själv, bland annat ett par träningsbyxor från Röhnish som jag velat ha ett tag. Inviger dom idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0