Monday morning

Godmorgon! Måndag morgon och jag har ätit frukost och snart är det dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för lite kvällsjobb. Det är kvällsvecka denna vecka men tänker man på att det är sista veckan innan jul så blir det lite lättare. Vi har ju ett par dagar ledigt vid jul och vid nyår och det ska bli väldigt skönt. I helgen var vi i Nynäshamn och hälsade på. I lördags hann vi med 2 kalas firande och en tripp till NK där även Frank fick följa med (väldigt bra att fler och fler butiker börjar med det). Men vilken trevlig helg det har varit. Igår jobbade Albin kväll och då passade jag på att städa lite här hemma och ta det lite lugnt. Nästa vecka jobbar vi bara måndag och fredag, skönt. Jag kollade på "att vara" igår med Björn Kjellman då han skulle vara Gudrun Schyman, väldigt roligt program faktiskt. Hur som helst, nu ska jag fixa i ordning lite matlådor.
En bild från i sommras när Albin fyllde år i gamla lägenheten på hamngatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0