Semester

Halloj! Nu var det ett par veckor sen jag var här och gav ett avtryck men nu så. :) Jag har jobbat rätt så intensivt i två veckor nu efter resan i Göteborg. Men idag efter att jag jobbat klart så gled jag in på en ny semester vecka :) wiiiie. Sen jobbar jag 1 vecka och är ledig 2. Skönt. Förutom att jag jobbat rätt mycket så har det blivit mycket bad. Och då menar jag inte ett dopp utan 2 timmars i liggande i vattnet. Helt underbart. Så skönt att man träffat en lika bad tokig soulmate som man själv är. Frank mår bra, jag mår bra, min prins mår bra. Vi har det väldigt bra. Oron ligger bara på hur det blir till hösten med lägenhet. Men tids nog så kommer det lösa sig. På min semester vecka ska jag försöka njuta så mycket som möjligt av solen och bara ha det skönt. Vi har börjat titta om på sagan om ringen för typ 7:e gången och den är ju så jäkla bra.

Förutom det så fyller jag ju snart 20 år, det känns rätt bra förutom att man inte vill bli äldre. Livet går alldeles fort men jag njuter, jag älskar mitt liv med min prins och lilla mops. Som Albin sa till mig här om dagen, tänk att jag levt med dig 1 fjärdedel av mitt liv. Ja det är helt sjukt och mer ska det bli.

Snart så gifter sig även min syster. Känns jätte roligt och jag längtar tills jag får se henne i klänning och höra henne säga ja till hennes livskärlek. Gud vad underbart. :)

Min prins
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0