Första oktober

Idag arbetade jag min första arbetssag på Hemtex i Marieberg gallerian. Så himla fin galleria med 100 butiker, Hemtex butiken är en utav dom större i Sverige, den har jätte bra struktur och har hela sortimentet. Allt känns så himla bra! Något som känns mindre bra är att jag är utan min mops och prins, men jag bor ju hos min pappa här i Hallsberg så det är skönt att ha någon i familjen nära sig. Redan imorgon kommer jag stänga själv, känns pirrigt. Det är stor skillnad på lilla butiken i Nynäshamn mot den här. Men på ett positivt sätt. Albin blev tidigarelagd och börjar jobba redan på måndag nästa vecka, spännande! Så det kommer bli jag, Albin, en liten frank och en liten pappa under ett och samma hustak. Men idag är det bara en månad kvar tills vi får tillträde till vår lägenhet. Vår alldeles egna 3:a där vi får göra precis vad vi vill. Så härligt!
Slutsatsen av denna dag är i alla fall att jag tror att jag kommer trivas bra i butiken i Marieberg. Just nu längtar jag bara så vansinnigt efter mina 2. Men på fredag så <3 Nu är det snart läggdags, men först lite Hollywood fruar.
Älskar er så himla mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0