Fredag 18 Oktober

Denna huvudvärk alltså, jag har sedan i måndags haft en kraftig huvudvärk som sitter runt bihålorna och i hjärnan typ. Det gör ont i övre delen av käken och sitter i under hela dagarna. Den kommer efter 1 timme på morgonen efter jag vaknat. Om det inte går över över helgen måste jag nog se över det här och kontakta någon läkare.

Hur som helst, fredag!! Jag sitter i pappas lägenhet och räknar ner timmarna tills dom slutar jobbet så att vi kan ta vårt pick och pack och åka mot Nynäshamn. Tjiihoo, det ska bli så skönt att få komma hem och träffa min familj. Men dem slutar dessvärre inte förrän vid 22.30-tiden så jag har en del tid kvar innan det är dags. Den här veckan har jag jobbat till 20.00 varje dag vilket ha inneburit att jag inte har kommit hem förrän vid halv 10 tiden. Tuffa dagar och mycket jobb. Så jag är rätt slut i kropp o knopp känner jag. Samtidigt som jag har haft min hjärn-värk. Men det hindrade väll inte oss från att gå och gymma efter frukost imorse. :) Jag och Albin körde massa olika roliga konditions övningar idag, så himla kul när vi gör samma och peppar varandra. Forma är ett jättebra gym som jag verkligen trivs på. Dom har massa roliga TRX redskap där som jag lär mig något nytt om varje gång. Jag tror jag ska börja med att köpa ett månads kort och se hur mycket jag egentligen kommer iväg. Vill inte binda upp mig och att det slutar med att jag bara betalar av det och inte går, men det där är ju helt upp till mig själv.

Jag jobbar min sista vecka på Hemtex i Marieberg nästa vecka och veckan efter det är det första dagen på nya jobbet. Jag längtar som en tok, det ska bli så himla roligt! Jag kommer att jobba på ODR-avdelningen och det sägs vara ett väldigt bra team så jag tror nog jag ska trivas. Nej nu vill jag att timmarna ska gå så att vi kan åka iväg. :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0