Måndag 14 oktober

God dag, har hunnit med en del idag samtidigt som jag har hunnit med att slappa. Skönt att vara ledig på en måndag. Hur som helst så har vi fixat med lite saker inför vår flytt. Tv-abonnemang, el-avtal, bredband och lite såna där roliga saker. Igår skrev vi under kontraktet för vår lägenhet, häftig känsla. Vår första alldeles egna lägenhet! Den 1 November närmar sig med stormsteg. Skönt att det mesta redan är packat i alla fall. Nu på fredag åker vi mot Nynäshamn igen. Det ska bli så skönt att få komma "hem". Även om vi ska bo här på heltid snart, men det kommer bli en annan sak än att 3 vuxna människor och en mops trängs i en 1:a.
Albin jobbar kväll hela veckan så efter frukosten idag åkte vi och lämnade av kontraktet och passade på att gymma. Det har öppnat ett relativt nytt gym här i Hallsberg som heter Forma. Jag var där förra veckan och dansade zumba och idag gymmade jag mage/ben/rygg. Jag testade på en ny typ av träning som jag ännu inte har något namn på men som man kan se i gladiatorerna. När dom är fastspända i en stretch lina och ska springa framåt o hoppa upp och ta bollar. Knepigt att förklara men roligt var det. Nu är det bara jag och Frankenstein här hemma i alla fall, vi har duschat och badat båda två så nu luktar vi rosor. Jag jobbar resten av veckan sen men inte i helgen så det är skönt. Åh vad det ska bli kul att åka till nynäs i helgen. Hehe, längtar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0