Torsdag

Regnet faller ner utanför fönstret idag i Hallsberg. Jag och Franken myser inomhus och jag ska snart göra i ordning lite lunch. Jag har precis kollat på The proposal, det är verkligen en film i min smak. Jag är ledig idag och det känns himla skönt. Ikväll ska jag iväg och prova på ett gym här i närheten, jag har bokat in mig på ett zumba-pass. Det var ett tag sedan jag var och tränade så det är nödvändigt så att säga :). Imorgon är det fredag och helgen kommer åter igen. Jag kommer att jobba hela helgen så det blir inte mycket lugn egentligen men jag hoppas att jag och Albin kan gå iväg och simma här i dagarna. Vi båda är ju hopplöst tokiga i vatten så det ska bli skönt. Så fort vi har flyttat så kommer min systemkamera vara mig nära till hands och det blir lite mer bilder här i bloggen. Just nu är det bara en massa text men det är ju så skönt att få skriva av sig om just ingenting.
Mitt fina mateus fat som ligger nedpackat i en av väldigt många lådor. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0