22 Februari

Vilken otroligt skön start på lördagen.. Jag och min lilla familj har varit ute på 1 och en halv timma lång promenad i vårsolen som sen återgick till gråa moln. Ätit en stoor lunch och nu ligger vi nerbäddade under täcket och ska vila i någon timme innan vi ska åka iväg till min far för middag. Mina två hjärtan ligger redan och snosar. ;) Det har varit en otroligt tuff vecka på jobbet så det är skönt med lite helg igen äntligen. Igår hade jag några vänner över på lite vin och tjejmys, så glad över att ha träffat dom här tjejerna. Det betyder mycket när man kommer till en ny plats och knyter nya bekantskaper med folk som man verkligen tycker om. Ville bara lämna ett litet avtryck. Nu ska jag fortsätta njuta av att bara ta det lugnt och vara tillsammans med mina två pojkar som jag älskar mest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0